فـــصل بـــ ــ ــد خــــاکستــــریــ...


✿حـــرف دلــ ــ ــ ــم✿

وقتی تن حقیرمو به مسلخ تـــــو می کشم  

مغلوب قلب من نشو، ستیزه کن با پیکرم   

اسم منو از من بگیر، تشنه ی معنی منم  

سنگینه بار تن برام، ببین چه خسته می شکنم   

به انتظار فصل تو، تمام فصل ها گذشت  

چه یاس بی نهایتی، ندیـــــــــم من بود   

فصل بد خاکستری، تسلیم و بی صدا گذشت  

چه قلب بی سخاوتی، حریـــــــم من بود   

دژخیم بی رحم تنم، به فکر تاراج منه  

روح بزرگوار من! لحظه ی معراج منه 

فکر نجات من نباش مرگ منو ترانه کن

هر شعرمو به پیکرم، رشته ی تازیانه کن....

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 20:56 توسط نــفــس| |


Power By: LoxBlog.Com